onsdag 5 januari 2011

Lady Antebellum

Jag är inte countryfantast, inte ens countrypop brukar locka mig. Emellanåt så är det någon låt från den genren som jag gillar skarpt. Så är fallet med Lady Antebellums Need you now. Jag var iväg och handlade idag och på vägen hem spelades denna på radion och trots snö, kyla och allmännt miserabelt väder så kom sommarkänslorna tillbaka. Need you now hördes överallt i somras. Jag bilade från Spanien till Sverige och passerade på vägen 10 länder och på alla länders radio (OK.. en del småländer som Monaco och Lichtenstein hade inte egen radio, iaf inte som vi lyssnade på) så spelades denna låt. Så på något sätt är det en av de saker som får mig att minnas en underbar sommar och det är ju bra :)

Lady Antebellum – Need You Now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar