onsdag 9 november 2016

Sanna Nielsen - Årets julvärd

 
Igår var jag och min vän Viveka Kronlilja, som även är min utsökta fotograf, inbjudna till SvT och presskonferensen där årets julvärd skulle presenteras. Personerna intill oss var säkra på att det skulle bli Erik Haag då han synts i huset under förmiddagen. Jag var mindre säker på att det skulle bli Malena Ernman än jag var dagarna innan. Detta då hon igår gick ut och berättade att SvT inte ens talat med henne om Nyårsaftonjobbet som hon gjorde så bra ifjol.

Tipset i lokalen var att man skulle välja ett tryggare val än ifjol då Gina Derawi skapade stora rubriker och skapade mycket hat i vissa kretsar. Och säga vad man vill om Sanna Nielsen men tryggare val kunde man inte gjort. Uppskattas av gammal och ung, är en helylle svenska som sjunger bra och utstrålar jul och familj. Hon blir säkert riktigt bra och jag hoppas hon vågar sig på något utöver det förväntade.

Vill ni spekulera inför 2017 så kan jag avslöja att efter 2 kvinnor blir det definitivt en man.


Bilderna nedan är tagna av min vän, Viveka. Jag har en liten video som jag kommer lägga ut också. Sanna sjöng en julsång för oss nämligen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar